I wish you were a little bigger Not just big but really fat

Hejhejhejhejhejhej favorit tjejen här! Nu sitter jag i min säng och pluggar, äter äpple och förbereder mig för morgondagens fruktansvärda uppgift. Kan gissa vad jag kan gör imorgon? Den som gissar rätt belönas med en länk, nice huh?
Aja för att förbereda mig lyssnar jag på musik, just nu spelas "you and me (in my pocket)" den låten har en text i min smak, om ni inte hört den så lyssna på den NU och va uppmärksam på texten!

Det var nog allt jag har att berätta för er ikväll, tills vidare bjuder jag på en gammal bild med klös....



xoxo A

Kommentarer
Postat av: Oski

Klös gillar vi ;)

2011-05-23 @ 22:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0