GODIS ÄR BRA & PHILIP ÄR FIN

Hej kära vänner! Idag har varit en otroligt tråkig och dålig dag, jag har endast bäddat sängen, duschat och pluggat. När livet suger som mest, så finns det i stort sett bara en sak som gör mig glad....GODIS.  Åh va bra det är.

Hej godis jag älskar dig


Så vad gjorde jag igår? Jo jag var en rebell, jag bröt mot normerna och gick inte till Liseberg! Istället så fikade jag med mr P, det var trevligt. Sedan var vi mega spontana och gick på bio! Vi såg pirates of the caribbean - on stranger tide. Den var faktiskt bra, trots att varken Orlando eller Keira var med. Istället fick jag en ny kärlek vid namn Philip. Som ni ser på bilden nedan så är han oerhört behaglig att vila ögonen på.




Det var allt från mig nu ska jag äta och sedan hälsa på hos min vän bajsa.

xoxo A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0