Okej, jag ber väl om ursäkt då.

Jaja ni kan få ett litet förlåt för att vi inte uppdaterar men det är mycket att stå i nu i sommartid! Men ni är inte heller mega bra på att komentera, but we still love you! Och som liten pik till min älsklings Sofia så borde hon ladda upp en del bilder vi tagit, hehe *PIK* puss!

Aja, jag tänkte sprida lite sommarkänslor eftersom i stort sett alla har eller får sommarlov i morgon. Och vad är då somma för mig? Jo främst Håkan, okej tänker ni då, knäpp brud som kopplar en hel årstid med en enda person, men så är det! Han är lixom med hela tiden! SÅ nu ska ni få en bild-bomb från några konserter jag har varit på med honom, i know you love it *blink* hahahhaa hell yeeeeah!
De flesta bilder har jag faktiskt tagit själv, men någon på slutet är lånade.
Hehe förlåt, men jag var tvungen att göra ett galet Håkan-inlägg, det är så med oss besatta tonårstjejer, kan inte riktigt hjälpa det.
xoxoxoxoxoxo A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0