INTE gästblogg.

Hej Kära Läsare!
Jag vill be om ursäkt för att jag inte har uppdaterat er. Som ni har sett har detta fått fruktansvärda konsekvenser och Alvina utesluter mig från bloggen. Oetiskt? Kanske. Jag vet inte vad jag hade gjort i ett läge som detta om jag vore hon. Detta kommer inte att bli en hästblogg, ni kan vara lugna. Jag har fått klagomål om detta nämligen och jag tar mycket seriöst på er kritik. Till mitt försvar kan jag berätta att jag inte har haft tillgång till WiFi under sommaren, då den inte fungerar hemma hos mig. Detta har dock Alvina inte tagit hänsyn till, men jag tänker inte tynga ner er med mina och hennes problem. Jag lovar att vi inom en framtid kommer att ta tag i dessa och på något sätt ska detta lösa sig, jag ska göra allt som står i min makt för att det ska det i alla fall. Jag hoppas att ni har haft en mycket bra sommar hittills, förhoppningsvis kan jag hålla er uppdaterade mer framöver. Förhoppningsvis kan jag och Alvina hålla er uppdaterade, menar jag. Vi ska bli ett team igen, jag lovar att göra mitt bästa för att vi ska bli det, som sagt.
Jag hoppas på att ni kan förlåta och förstå mig.
På återseende
xoxo S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0