BACK ON TRACK

Efter en lång period av tragiska motsättningar mig och Alvina emellan är vi nu återigen gamla vanliga ASS, vi älskar varandra och allt är som det ska vara.

Med tanke på header-misslyckandet fick kanske Alvina vad hon behövde för att inse att vi faktiskt behöver varandra........

SÅ! Hur mår ni en vacker dag som denna? Jag har jobbat hela dagen, skvaller säger att Alvina gör det också. I kväll ska vi träffas och förhoppningsvis se en gnutta av solen...

Hoppas att ni får en fin kväll!!!!

PS. Förresten. Med tanke på min begränsning av WiFi och teknisk kunskap kan jag inte ladda upp bilder, då jag inte förstår hur man gör det med en telefon. FÖRLÅT! Det ska åtgärdas inom kort. DS.

xoxo S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0